Godziny poniedziałek – piątek |
Cena normalna – 1h Płatność: online lub klub |
Cena ulgowa* – 1h Płatność: online lub klub |
Cena w karnecie 10h* (płatność tylko w klubie) |
8:00 – 16:00 |
60 zł | 55 zł | 550 zł Dla uczniów i studentów – 450 zł |
16:00 – 23:00 |
80 zł | – |
700 zł |
weekend + święta | |||
09:00 – 20:00 | 70 zł | 55 zł | 600 zł Dla uczniów i studentów – 450 zł |
Uwaga: Istnieje możliwość wynajęcia kortu poza godzinami otwarcia klubu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerami telefonów: 600 958 622, (91) 434 77 23.
* cena ulgowa – dotyczy młodzieży szkolnej posiadającej aktualne legitymacje szkolne oraz studentów do 26 roku życia posiadających aktualne legitymacje studenckie.Cena ulgowa dotyczy wynajęcia kortu najpóźniej o godz.15.00 (od pon.do piątku) oraz w weekendy i święta.
Sprzęt do gry | Cena |
Wypożyczenie rakiety 1h | |
podstawowa – grafitowa lub dla najmłodszych | 5 zł |
testowa* | 10 zł |
Wypożyczenie piłki 1h | 3 zł |
Wypożyczenie okularów ochronnych 1h | 5 zł |
* Regulamin wypożyczania rakiet testowych jest dostępny w recepcji klubu.
Inne usługi | Cena |
Instruktor-szkolenia dla dzieci | informacja w recepcji |
Instruktor-lekcja indywidualna/lekcja grupowa (do 3 os.) | informacja w recepcji |
Wymiana naciągu | 40 zł + opłata za wybrany naciąg |
Korzystanie z sauny dla osób wynajmujących kort | bezpłatne |
Korzystanie z sauny dla osób nie wynajmujących kortu | 30 zł – jednorazowe wejście |
Wypożyczenie ręcznika | 5 zł |
Inne usługi (eventy, urodziny, etc.) | informacja w recepcji |
Opłaty za wynajęcie kortów można dokonać bezpośrednio w recepcji klubu gotówką lub kartą kredytową oraz eprzelewem. Rozliczenia transakcji eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
Regulamin płatności i zasad rezerwacji
Tryb postępowania reklamacyjnego w sprawach dotyczących Usług:
1. Usługobiorcy przysługuje prawo składania reklamacji w sprawach dotyczących Usług .
2. Reklamacje mogą być składane w jednej z poniższych form:
a) pisemnej składając osobiście, w siedzibie Klubu,
b) pisemnej przesyłając przesyłkę pocztową na adres siedziby Klubu,
c) elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres:recepcja@squashzoneclub.pl
3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
a) oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu);
b) opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji;
c) żądanie Klienta / Usługobiorcy w zakresie sposobu rozpatrzenia reklamacji;
d) określenie sposobu, w jaki Klient/ Usługobiorca chce uzyskać odpowiedź na złożoną reklamację;
4. Zgłoszenia, które uniemożliwiają zidentyfikowanie Klienta/ Usługobiorcy nie podlegają rozpatrzeniu.
5. Jeżeli w reklamacji zostały podane dane, które nie pozwalają jednoznacznie zidentyfikować Klienta/Usługobiorcy, to Usługodawcy przysługuje prawo skontaktowania się z Klientem/Usługobiorcą w celu ustalenia czy zgłasza on reklamację oraz jakie są jego zastrzeżenia i żądania.
6. Klub dochowa wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne bezzwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia wpływu zgłoszenia obejmującego wszystkie informacje niezbędne do jego rozpatrzenia.
7. O rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego Klub udziela Usługobiorcy odpowiedzi w formie:
a) pisemnej – przesyłką pocztową wysłaną na adres Usługobiorcy wskazany w zgłoszeniu (domyślnie);
b) elektronicznej – e-mailem na adres Usługobiorcy wskazany w zgłoszeniu (wyłącznie na wniosek Klienta).
8. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowego realizowania zobowiązań wobec Usługodawcy.
W przypadku nieobecności wynajmującego i niepowiadomienia recepcji na 15 min. przed rozpoczęciem gry – recepcja ma prawo do wynajęcia kortu innej osobie.